søndag, mars 08, 2009

En helt vanlig søndag

Spennende å følge med på graving og sprening!
En søndag, lik alle andre dager. Jobber i helga etter mange koselige
dager på Hitra. Våren har kommet der ute,
men det kan sikkert komme noen småfnugg enda! Når jeg kommer hjem idag skal
jeg KOSE meg resten av ettermiddagen, drømmehagen og Emil
står klar før kvelds-stell og bading. Hvalstad mannen skal ivei sammen
med min onkel og se på noen Rod Prosjekt...!
Til uka skal jeg komme sterkere tilbake med noen freshe interiør innlegg.
Har egentlig ikke vært skikkelig hjemme siden før forrige helg!!
da er det på tide med litt hjemmekos? ja:)
Bloggrunde har det også vært dårlig med.... beklager det:/ ikke fordi jeg er overlegen:)

Klem fra

8 kommentarer:

Mari sa...

Klart det blir godt med litt hjemmekos nå, det er jo alltid best :) Gratulerer med dagen forresten;)

MajorogMeg sa...

Borte bra men hjemme best :) REgner med det var mere vår på Hitra ja.
Jeg er fortsatt på hytta, Gubben dro hjem for en liten stund siden. Major & Mossan har noen dager for oss selv her, og vi blåser bort snart. Vanskelig å holde varmen i kulingen.
Kos deg i heimen :)

Evami sa...

Kan skjønne at graving og sprenging er spennede for ungene:)

Og det er bestandig godt å komme hjem når man har vært borte ei stund:)

Her blåser det bitende kaldt idag:) Brrrr,men en liten tur ut har vi rukket:) Ha en fin søndag:)

Klem Eva

Britt Eva sa...

Når en har vært litt på farta er det alltid godt å komme hjem igjen.. Nå skal jeg igang og rydde litt før jeg kan sette meg ned med litt strikking og tv-kos i kveld.
Ha en fin søndag.

Vimse Maisa sa...

For et utrolig lekkert hjem dere har fått!

Bine sa...

Hjemmekos er godt ja! Sitter og sliter på sofaen i kveld vi og etter en lang dag med dåp! :)

Karna sa...

Super fint hus dere har....Kos deg inne, her sludder det i dag, så hagestuen kommer nok ikke til å bli brukt i ettermiddag...slik er det vel bare....kan det ikke være sol og varmt hver dag....lengter...

SofiesRom sa...

Heisann...tittet litt på bloggen din. Kom til et bilde av huset deres, og jammen er det ikke samme huset som oss. Vestlandshus nr19 tror jeg det var. Gøy, tror ikke det er så mange av de:) wenche