mandag, mars 09, 2009

En liten trekning


Ser på telleren min at jeg nærmer meg 20.000 besøkende på bloggen... tenk det!!
Jeg elsker å blogge og er kjempe glad for at jeg hev meg på den trenden. Alle som er innom her og legger igjen en hilsen på bloggen fra idag og frem tilneste mandag (16mars) kl 20.00
vil være med i trekningen om disse lekre grytelappene fra Lexington! Dette er noe jeg gjør for å vise min takknemlighet til alle dere som bruker tid på å legge igjen
hyggelige kommentarer inne hos meg. Prøver så godt jeg kan å dra rundt på besøk i bloggverden og koser meg virkelig på alle de flotte bloggene rundt omkring!



Jeg sitter på jobb ikveld og hadde en koselig formiddag
med vaffel til frokost og fikk til og med vært litt effektiv å
rydda litt i klær og leker. Ungene var ute en liten tur sammen med
Hvalstad mannen så da kunne
jeg sette Raga Rockers på full guffe og kose meg med husarbeid:)
Raga gutta står høyt i kurs hos meg...

Slik ser albumet ut!
-----------------------------
Ubermensch er en sang som betyr utrolig mye. Det betyr overmenneske eller -
a person with great powers and abilities
Velger selv å tro at et overmenneske har passet på oss det siste året,
da spesielt lille Linus`n vår som var så godt som over på den andre siden.
Hvor nå det er....!

Lita frøken som hjelper mamma å lage vaffel

En koselig kveld og en fin uke ønskes dere av


32 kommentarer:

Mari sa...

Kjempefine grytekluter da :) De vil jeg jo gjerne vinne! ;) Ha en fiiin dag!

MajorogMeg sa...

Ja er ikke blogging gøy? Jeg råkoser meg når jeg setter meg ned foran pc`n og vandrer rundt på besøk.
Lykke til med trekning :)

Det hvite hjerte sa...

Wow så bra med besøksantall og samtidig så gøy for oss bloggere at du utlyser en liten konkurranse! Jeg vil selvfølgelig være med!!!
Klem klem

Silje Kristin sa...

Gratulerer med så mange besøkende :) Ikke rart det er mange innom, du har jo en superfin blogg :)

Flinke pia som hjelper til å lage vafler :)

Håper dagen har vært bra!

klem

Evami sa...

SÅ nydelig hjelper du har Cathrine,kjekt at de vil hjelpe mamma´n sin:) OG snart 20000 treff grattis,og hvem sier nei til muligheten av å vinne disse flotte og gode gryteklutene? Jeg har endel Lexington grytekluter og grytevotter og jeg liker dem!

OG det er en herlig verden denne blogge-verden mange flotte mennsker og så mye flott å se på:) Man får jo lyst til å pusse opp og forandre,og begynne med håndarbeid:)
Ha en fin mandagskveld:) Klem Eva

Daisys home sa...

Grattis med besøkstallet,er så velfortjent! hiver meg på denne så klart.Skal forresten til og lage et innlegg selv med nådd besøkstall.Klem

Malla sa...

Gratulerer med flott besøk på bloggen din. Er enige med andre i at du er en fin representant i bloggverdenen. Koser meg alltid når jeg er innom deg og dine.

Håper dere har fått oppfylt kvoten for sykdom og uhell og kan se frem mot rolige tider fremover.

Mari sa...

20000 besøkende er slettes ikke værst! Gratulerer!:) Koser meg veldig når jeg er innom bloggen din!:)

Lisa sa...

Gratulerer med så mange besøkende,det er stas med besøk:)
Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen, vanvittig flott premie:)
Lykke til videre med fantastisk blogging:)

MarnyAlice sa...

hei!! eg vil vere med i trekninga di :) nydelege flisa du ha på kjøkkenet ditt!!
Klem :o)

Jorid ღ sa...

E me æ å vettu på den her;-)

Linea sa...

Så fine gryteklutene var..
Du har en kjempe flott blog, så er ikke rart at du har så mange besøkende. :)

Ha en fin dag

EGSET/BRAUTASET sa...

Ååå.. de kunne eg tenkt meg.. Kjmepeflott blogg du har. er stadig innom her ja..
Ha en flott dag :)))

Therese sa...

Kjempefin blogg du har, flott at du har mange faste følgere, jeg er en av dem :) Nydelig hus og herlige unger du har! Ha en fortsatt fin uke :)

simmas hus sa...

Gratulerer med så mange besøkende ! Melder meg gjerne på jeg ! Klem

Drømme verden min! sa...

Jeg er ganske fersk blogger men dett er jo så gøy! Ønsker meg de gryteklutene, har kjøkkenhåndkle som hører til.
Gleder meg til å følge deg videre!

Klem fra drømmeverden

Sissy's Hus sa...

Gratulerer så mye! Blogging er gøy.. Hihi.. :)
Håper du vil holde på lenge..

Stor klem
Christina

Frøken (male)STRØKEN sa...

GRATTIIIIIIS :)

Ja, blogging e morsomt, å det som e best med blogging e alle de snille damen vi blir kjent med :) Så utrolig mye koselige folk der ute ;)

Grtytelappene va nydelige, så kan ikkje unngå å legge igjen en liten hilsen :)

smask å klem :)

Venke sa...

Gratulerer! Jeg føler jeg har bidratt litt på den altså! Er innom tvert det skjer noe - du har jo så fin blogg - og jeg må jo følge med hva som skjer i Hvalstadhjemmet. :)

Jorid ღ sa...

Hehe, æ late nu iallefall som ei husmor ;-)
Det bli jo selvfølgelig veldig søtt, så kan bli my for mang! Men dem va god ja!

Ha ei fin natt Cathrine!

tulla i skogen sa...

vafler hørtes godt ut:-) kansje jeg skal lage det etterpå:-) gratulerer med besøkende og så klart jeg vil være med i trekning om de fine gryteklutene:-)

ha en fin dag..

*Randi*

Bine sa...

Æsj, skulle lest bloggen din før frokost. Nå er jeg for mett til å spise vaffel.. Men hørtes godt ut! Kankje i kveld?
Si fra om du har lyst på besøk en kveld da!

Julie´s drømmehjørne sa...

Så koselig blogg.. Og de gryteklutene hadde passet fint hos meg :-)
Ha en fin dag!
Klem Julie

Ida sa...

Gratulerer med så mange besøkende - er det ikke artig! ? Og det er jo det som gjør det så gøy å blogge også - skikkelig motivasjon :)

Superfine grytelapper - kanskje lykken fortsetter å følge meg ;-D

Deilig med litt tid for seg selv - om man bruker den til å ligge på sofaen eller få unnagjort litt praktisk arbeid :)

Ha en fin dag! Klem

Home By Virginia sa...

GRATULERER...!!! :D

Jeg vil veldig gjerne feire med deg og være med i trekningen din... :)
Ha en super flott dag...!!!

*--- Klem ---*

Britt Eva sa...

Hei -fine grytekluter ja og bra med besøk hos deg også.
Da må en være med på konkurranse - kanskje en er heldig for en gangs skyld : ))
Ha en fin onsdag.

Linda sa...

Grattis med så mange besøkende!
Du har jo et flott jem å vise fram også da!!!
Stå på videre!

Klem fra Linda

L'occitane sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
L'occitane sa...

Så snill du er som gir bort sååå fine grytekluter fra Lexington.
Jeg vil veldig gjerne være med...
smil fra meg

LYKKEBO sa...

Grattis med så mange treff!!
Klart jeg vil være med!!:)

Klem

Living White sa...

Jeg trenger grytekluter, min mor klager hver gang hun er hos meg. Jeg har noen som fungerer særdeles dårlig å disse var nydelige:) Ser forresten at du har samme lysekrone som jeg har, artig. Jeg er strååålende fornøyd med min, er du?

Kaos sa...

De var fine :) kan jeg være med å vinne de :) Håpe håpe håpe!

Hilsen en "skapleser"

klem