lørdag, mars 28, 2009

Form & outfit!!



Er jo på sin plass å oppdatere litt om Linus sin situasjon ettersom han og vi har fått så mange SNILLE OG KOSELIGE kommentarer den siste uka! Han er mye bedre nå. Fortsatt vondt i ørene, surklete i brystet og hoster mye. Han er også mye roligere og koser så mye. Så ikke helt gode gamle Linus enda. Men ingen flere kramper å håper virkelig vi slipper det igjen, å at de ikke kommer som en følge av hjerneblødningen.

Glad i gutten vår og vil han skal ha det GODT!!

Dagens outfit er skjorte og bukse fra MEXX...
under har han blåfjell-ullklær:) tøff gutt i dag.

outfit bilder fra i går;) vakre småtroll. lillebror t tøff skjorte og Diesel bukse. storesøss med blåfjell ull og dongri look alike tights:)
Alle litt store bloggere legger vel ut outfit bilder.. hehe. legger ikke ut av meg selv men syns det er mye morsommere å kle opp ungene..
God helg ønskes dere alle.. jeg skal jobbe men det er da helt greit:)

13 kommentarer:

ostertag sa...

Åh, for noen herlige barn!

Jorid ღ Noe på hjertet sa...

Tøff, tøffere tøffest ja ;-)
Arti me kleia te ungan ;-)

Ha en fin jobbhelg du å!
Klem

Linea sa...

Godt å høre at det går bedre. :)
Er noen nydelige barn dere har.

Ha en fin, fin jobbehelg:)

svein`s kone sa...

Så nydelige bilder da:) Fint at det fortsatt går fremover,,. Sitter i daffeklær selv jeg, første jeg gjør når jeg kommer inn døren er å ta på meg kosetøy.. Ha en fin dag dere også:)

Guttemamma sa...

Så herlige unger du har!!! Elsker å kle opp mine jeg og, her snakker vi sokker som matcher genser...:-)

Mari sa...

Kule klær ja! Kjæmpenætte onga!
Ha det bra på jobb :)

Anka sa...

Godt å høre at lillegutt er på bedringens vei:) Får håpe det er slutt på sånne skumle opplevelser for dere. Dere er så flinke til å ta vare på denne tiden når de er små. Syns du tok et godt valg i å ha lillejenta hjemme jeg. De er små bare en gang. Fortsatt god helg.

irina /Alex sa...

Nydelige bilder av barna dine !!
Likte spesielt det siste av pia di.

Har ikke fått med meg det om Linnus men håper alt blir bra 100 prosent. Og så må jeg spørre.
Hvor har du fått tak i den vakkre kommoden og speilet !!

klem til alle dere påHvalstad.

Britt Eva sa...

Herlig unger.
Ha en fin kveld og håper vi ser sola i morgen.

Linda sa...

Så godt at Linius er på bedringens vei! En stilig liten kar :O)
Nydelige bilder av dine barn!

Ha en fin søndag!

Klem fra Linda

Venke sa...

Finingan! Bra han heil på å bli frisk! Ha en fin uke i nord:)

Livs Lyst sa...

Så herlige bilder!
Hilsen Ljo

Bine sa...

Så fin dem e småttisan din! Også så fint kledd da! Enig me dæ, artigar å kle opp litj`n, hehe.

Godt å hør d går likar me Linus`n! :-)