mandag, mars 30, 2009

Gardin, sommersko og påskesnø!!!

Fått opp gardini karnappet.... skal ha på de små vinduene også men må få kappet av stengene først. Gardinene er arv og betyr mye for meg. Koselig å få hengt de opp.

mamma må også ha nye klær iblandt..

Som i fjor, året før der, året før der, året før og året før der igjen... drømmer vi om våren. ENDELIG er den her er noe som blir sagt hver dag i 1 - 2 mnd. Den er ikke her... tidligere idag var det ganske mildt og litt regn. Ligger en del snø her enda. Men så utpå ettermiddagen ble det masse vind og begynte å snø skikkeli. Da hadde jeg allerede tatt frem de søte sommerskoene samt sommer outfit.. nei... ikke riktig enda. Men gjett om jeg venter på våren. ahh.. sette bort vinterskoene og henge fra seg ytterjakken hjemme når man går ut. Shoppet litt klær idag til mor og barn.. skal legge ut noen bilder av emilie når hun prøver sine klær. De er virkelig vakre!
EN av mange.... som venter på å få komme ut i sola...


11 kommentarer:

Daisys home sa...

Så fint det ble med disse gardinene.Ja vi lengter vel alle etter våren nå,men her er det ikke så mye som minner om den enda.Masse snø og idag har det vært drittvær.Så godt og se at gutten er blitt frisk og oppegående igjen.Ønsker deg og dine ei fin uke!

svein`s kone sa...

Fine gardiner, koselig med arve ting:) Og når det gjelder våren så har du rett, jeg har sagt det lenge nå. At nå kommærn men, neida. Gitt opp, den får komme når den kommer:) klem.

Guttemamma sa...

Gardinene dine er så vakre, og skjønner godt at de betyr mye!! Sommersko ja, tipper de der blir fine til brune legger:-)

Jorid ღ sa...

Så fine sko!! :-) Kjøpt mæ nå likt æ å her en dag! Herlig med nye ting når vår'n kjæm!
Å gardinan va kjempesøt :-)

Ha en fin dag !
Klem Jorid

MajorogMeg sa...

Gardinene var nydelige.

Våren ja..lar vente på seg! Huff tytti. Kommet masse snø i natt men nå blåser det og det er mildt. I morgen er det april..jeg vil også sette bort vintersko og henge bort dunkåpa...

Perlehvit sa...

Kjempekoselige gardiner!:)

Kom tilfeldigvis over bloggen din og har lest meg litt bakover her nå. Kjempefin blogg du har!! Også liker jeg stilen dere kjører i det nye huset! Den lyse tapeten fra Borge har jeg allerede notert meg!:) Legger deg til i lista mi jeg;)

Ha en fin dag!
Klem fra Perlehvit

Jeanette sa...

Flotte gardiner ja!! :D Du har en kjempefin smak, og du klarer å få alt til å se så bra ut! Håper alt er bra med dere alle og at lillegutt holder seg frisk nå! :D klemme

Mari sa...

Fine arvegardiner :) Koselig det! Håper du koser deg med TVkveld og ikke lar kleshaugen ta overhånd :)

Frøken (male)STRØKEN sa...

flotte arvegardina!!! kjempefine!

å ja du e ikkje aleina om å lengte etter vår.. bare kjipt vi enda har 1 meter snø her... GRR!

irina /Alex sa...

De skoene var bare helt bedårende.
Og gardinkappa var også søt..hi hi du vet jo ka æ mene om gardiner.

Håper lille Linus er helt frisk igjen

ha en god onsdag min benn !!

klem

Bine sa...

Har og nånn søte små som vente på vår nå ;-)