torsdag, mars 05, 2009

Long time.....

Først vil jeg si takk for alle de vakre kommentarene på forrige innlegg. Blir kjempe glad når jeg får så mye positiv respons, på et så viktig tema!

For disse barna våre... De er jo underbare!!!


Vært skikkelig dårlig på oppdatering de siste dagene. tiden løper fra meg. Vært mye på jobb og hjemme har vi kosa oss masse. Ikea tur igjen i dag tidlig for å kjøpe med noe til en vennine vi besøker nå:) og ungene.. de var eksemplariske.
vi kom på Ikea en halv time før selve butikken åpnet så da kunne vi kose oss skikkelig med frokost og rolig stund foran tv`n.. å jeg kosa meg med avis, kaffe og god mat! så tok vi en lang runde på et ROLIG varehus.. deilig:)


Nattaklem fra oss i Hvalstad hjemmet!! <3

3 kommentarer:

Venke sa...

Så koslig det så ut som dere hadde det på Ikea! :) Artig med karneval ja - ungene storkoser seg jo! Gleder oss på besøk - ses snart :)

MajorogMeg sa...

Herlige bilder av 2 flotte barn. Du imponerer meg med at du koser deg på Ikea..Kanskje det er mulig når man er der tidlig.
Jeg koser meg med været om dagen. Ikke føret, forferdelig blankis. Men det minner mye om vår..

Evami sa...

Herlige bilder:)Og jeg visste ikke at frokost serveringa til Ikea åpner før butikken!

Og deilig å handle der når det ikke er mye folk der,for det synes jeg det bestandig er!!!
Ha en fin dag i sola,regner med at dere også har bra vær) Klem Eva