lørdag, mars 14, 2009

ntåååh..


Mine søte små koser seg i senga til mamma og pappa. Hello Kitty dyna som er ny av dagen måtte være med. Å her ligger de å ser film like før sengetid! lov å kose seg litt når det er lørdagskveld.....


På fredag var jeg hos pappa å hentet noen gamle fjøsvindu og leverte et av dem til Mari som desverre har låst blogg enda.. men kansje åpner hun den når hun har kommet skikkelig igang??
Iallfall fikk jeg denne fine gaven som takk:) koselig. Skal etterhvert legge ut bilder av mitt prosjekt fjøsvindu!!


Ta en titt her...
Mange flotte konkuranser for tiden.
IMORGEN kveld er det trekning:):)
Enjoy denne gruppen på Facebook!! Interiør Blogger
Jeg sitter på jobb... å det er en herlig morgen. Kaldt men himmelen er helt blå, og sola skinner!!!! herlig. Ikveld skal vi bort på familiebursdag. Koselig:)
En flott søndag ønskes dere av

7 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Så koselig det såg ut med småtrollan :-D

Ha en fin dag!

Klem JOrid

MajorogMeg sa...

Herlig bilde av ungene som nyter tv-stund i senga deres. Kan tenke meg det er stor stas og få ligge der:)
Ha en herlig søndag.

Mari sa...

Søtisan! Her kose vi oss me toåringen :) Nu e det Higgleby helta mens vi desperat prøve å få litt fred å ro ;) Uvant tempo for oss herre! Kos dåkk masse på bursdag, det e jo bestandig så koselig :)

Britt Eva sa...

Blir veldig spennende å se dine fjøsvindu - har et gammelt vindu stående i gangen som må pusses før den skal males - men kommer ikke i gang : ( Nå er det meldt litt mer sol og varme her så kanskje denne uken? Det så utrolig koselig ut oppi sengen der med tv titting i mor og fars seng. Ha en fin uke.

Venke sa...

Kosli:) Glede mæ te å hør mer om det nye prosjektet!!

svein`s kone sa...

Så søte:) klart det er lov å kose seg på lørdan:) Ekstra kos med senga til pappa og mamma, det syns de her også:)

irina /Alex sa...

Nydelige barn !! Like vakker som mor :) Og det er du jo!!
Har sett deg live !!

Hvor for man tak i de stickersen fra Panduro ?? Har lett og spurdt i Trheim og på Stjørdal !!

Stor syke klem fra meg !!