onsdag, mars 11, 2009

Navneskilt

Ny "gardin" på vaskerommet.....
en duk kjøpt på kid som jeg rullet opp og festet. syns den ble riktig så søt.
Dette er en av vinduene vi har på trappa ved døra og syns det ble fint også fra utsiden.
Dørskiltet er på plass... Da jeg var på bloggtreff var også Veronica der, fra Veronicas hus og jeg fikk se noen av de vakre skiltene hun lager. Da MÅTTE jeg ha et!
Anbefales, for det er virkelig fint. Ta en titt inn til henne.


Gleder meg til våren kommer å vi kan få opp litt planter og noen småmøbler på trappa. Har verandadør både fra soverommet og kjøkkenet ut til denne
trappa/verandaen så her kan vi kose oss mye.

Lokfører Strøm!! Igår var vi på en liten shoppingsrunde
jeg og Linus sammen med min lillebror. Og da fikk Linus en tøff hatt av onkel.
Det var en stolt gutt som pradet rundt med hatten på hodet. Jeg fikk litt Moods of Norway feeling;) hehe. utroolig tøff!

Ikke glem konkuransen jeg har gående da.....
Alle som legger inn en kommentar hos meg mellom
9. og 16. mars er med i trekningen om de lekre grytelappene fra Lexington!

mange konkuranser på gang... er med i bla denne jeg :) inne hos Gleder og søtsaker




9 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Så fint skiltet vart Cathrine :-) Har sjøl sjett på sida hennes, å det e utrolig mang fine hu kan lag!

Ha en fin dag! :-)

Klem Jorid

Linea sa...

Så fin gardinen ble. :)
Skikkelig søt.

Venke sa...

Ja vi får vel se hvor bra det går å sy -jeg er ikek akkurat erfaren... Lurt det med duk som rullegardin - ble søtt.
Og kjempefint skilt! Har sett på dem selv, og funderer på å kjøpe dørskilt + det store velkommenskiltet. Også er de jo søt de med sov søtt lille prinsesse eller navn på å da... Hmm...må fundere litt til! Det er faktisk det eneste dørskiltet jeg har sett som jeg kunne ha tenkt meg - ellers er de jo så stive eller litt vel barnslige.. Har du forresten kommet noe lengre i jakten på dørbanker med løvehode?

Ida sa...

Så flott skiltet var - jo, jeg tror nok jeg må bestill e,meg ett selv også! Skikkelig fine! Har sett på dem mange ganger - men ikke tenkt over at det hadde kledd fasaden vår også.. hihi:)

Gardin/duken ble jo kjempefin! Smart var det! Har sett en reportasje i rom 1 2 3 av en dame som hadde gjort noe av det samme - absolutt ett godt tips! Kanskje jeg må gjør det på soverommet - er så LEI av liftgardinene!

Skjønt bilde av Linus (?):)

Nå skal jeg melde meg på konkurransen din også.. den hadde visst passert meg :)

Ha en fin dag, vennen! KLem fra Ida

Evami sa...

Ja herr Staalnacke watch out,det er en ny designer i emne.. Tihi.Helt herlig bilde av Linus:)

Og skilt fra Veronica ja,skal bestille et til en liten prins som nettopp er født jeg:) De er bare så skjønne skiltene:)

Og så herlig å ha terasse utafor kjøkkenet og soverommet:) Vi har en veranda utafor soverommet,men den blir aldri brukt,for den ligger i 2 etg,og planen er å få bygd ut over den,sånn at vi får litt ekstra plass istedet for:)
HA en fin onsdag Cathrine:) Klem Eva

Herskapelig shabby sa...

Ja de skiltene til Veronica er nydelige!! Har tenkt å bestille jeg også, men ting tar tid... Du var på bloggtreffet du ja, var det trivelig!! Håper jeg kan bli med neste gang jeg!

Gardinen din ble kjempe søt!

Klem

MajorogMeg sa...

Den duken du har gjort om til gardin var jo råstilig. Det var et bra tips gitt. Ja, skiltene til Veronica er kjempefine.
Ha det supert!
Klem fra Major&Mossan

Som mine dager er sa...

Kjempefint skilt, fikk Veronika til å lage meg et dørskilt jeg også, og er så fornøyd med det. Passer bedre på huset vårt enn det hypermoderne jeg hadde tidligere ;-)

Så gøy med trekning av gaver. Jeg storkosa meg da jeg hadde jubileum og delte ut gave i den forbindelse.

Gratulerer med passerte tyve-tusen. Og lykke til videre.

Jorid ღ sa...

Det e bra vi e fler med store stygge gule på vaskerommet! Hihi!