torsdag, mars 12, 2009

Som alle andre...



Måtte jo også jeg ha små ordtak fra Panduro rundt om i huset!
Og som gjest i mitt hus vil jeg at mine besøkende også skal føle seg velkommen når de sitter på do! "A heart makes a good home for a friend"
Litt smådetaljer fra gjestedoen. Lene Bjerre dopapirholder og dokost. Eneste grunnen til at jeg kunne gå med på å ha dokost er at den er fra Lene Bjerre... "les: jeg lider av "dokost fobi"! En sjelden lidelse som ofte bryter ut om man skulle få en sønn som har dokost interesse og som ofte drar med dokoster ut av doen uansett tid og sted!!"


Fondvegg kan man også ha på do. Samme tapet som vi har på stuen.

Et ordtak vi ser uansett hvor vi er på stuen.. som betyr "etter regn kommer sol"

og hjem kjære hjem så klart! Har flere ordtak også men de venter jeg litt med å legge ut. På innsiden av badedøren har jeg "Carpe Diem". Mange har jo det ordtaket i gangen eller på ytterdøra. Men det er veldig sjelden vi drar avgårde tidlig på morgenen og man må kunne huske å gripe dagen også når man skal kose seg hjemme;)

Utfordring fra Jorid -
"skrive 6 positive ting om meg selv og legge ut et bilde av meg selv!"
og jeg sender den videre til alle som vil ha den!

Cathrine er:
1. Omtenksom
2. Husmoremne? godkjent under tvil
3. Tillitsfull
4. En god venn
5. Pratsom
6. Glad :)

IKKE glem trekningen jeg har gående da:)

God klem til alle mine vakre, flotte lesere fra

16 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Så fine veggord :-) Har dæm sånne på Magneten ?
Har så lyst på fler æ å!

Ha en fin dag Cathrine :D

Evami sa...

Så koselig bilde av deg og lille frøkna:)Koselig med veggord,piffer opp huset litt. KOselig å bli ønsket sånn velkommen på do:) Hva er det små unger og dokoster? Må gjømme børsten i dusjkabinettet jeg når minsten er på badet!!!

Og det er så sant så sant det ordtaket i stua di:) GOdt å få slikt påminnelse hver dag:)

Ha en fin torsdag:) Klem Eva

Guttemamma sa...

lekkert det Hvalstadhjemmet du!! Artig det med dokosten, ser det for meg...:-)

Venke sa...

Veggord er kjempefint - har lyst på et par selv - men de er ganske dyre de som jeg har sett på da.. Lurer på om man klarer å lage sjablonger og male selv...? Hmm...Må prøves :)
Det hjelper mye på at dokosten er så fin! Mange lekre detaljer i Hvalstadhjemmet! Ser du har så fine rammer i vinduet også - men dårlig med bilder i dine også..;)

Linda sa...

Kjempe smarte merker!
Har av disse jeg også.Enkle å ta av når en går lei av dem.

Ha en fin dag videre!

Klem fra meg.

MajorogMeg sa...

Sier det igjen: du har et vakkert hjem. Flotte bilder:)
Klem herfra!

Tonje sa...

Du har det bare så dritlekkert hjemme hos deg!!
Flotte de veggordene.

Ha en riktig så fin kveld,

Klem Tonje

Bine sa...

Huff, håpe Isak ikke bli gla i dokosta.. Grøss!!
Fine ordtak forresten! Koss fungere dem, klistre du dem på veggen, så bli dem der helt t du male over?

Sitt i skrivende stund å spekulere på om æ ska kom en tur t dæ forresten. Har jo faktisk tid no. Hehe. Trur æ sende dæ ei mld og høre om du har ork ;)

Mari sa...

Hei du! Tusen takk for så hyggelige kommentara på bloggen min bestandi! Så hæli å finn :) Kjempefint me sånne vegg-ord. Ska faktisk få GV reklame på Verdal'n te å lag nå stæsj t mæ. Glede mæ te å vis fram!!
Ha en fortsatt fin kveld tuppa!

svein`s kone sa...

har de sånne sjablonger på panduro?? Kjempe fine! Og dobørstefobi vet jeg alt om, blæ. Enig at en kan gjøre et unntak for Fru Bjærre. Har middags service med dekk tallerkner fra henne, og litt andre ting. Hun har mye fint:) KJEMPE INSPIRERENDE BLOGG DU HAR..

JBO/ORB sa...

så utrolig vakkert hjem dere har <3
Har aldri tenkter at de kan ha noe sånt på panduro...

Ønsker dere alle i trøndelagen en riktig god helg!

Klem

Daisys home sa...

Kjempestilige de ble hjemme hos deg disse veggorda!Har noen selv,men de har jeg malt på,med sjablonger.Så har tenkt og skaffe meg noen sånne også,bare må ha!

Nina Therese sa...

Åh..du har fått d så fint :) *sjaluu* God hælg :)

Mari sa...

Heia! Svare på bloggkommentaren her æ! Klart dåkk ska få kom på Ytterøya! Det hadd jo bære vært superkoselig! Vi må finn oss en dag det passe for oss aill, så fikse vi det. Ferga e jo kjempespennende for små gutta ;) Æ har forresten bilbane å :P

Bird sa...

Ser ut som du har et utrolig flott hus og en koselig stil! Klem fra Bird

Anonym sa...

Kjempefint hus og kjempefine tapeter :) Hvor har du kjøpt den hvite tapeten hen? Har lett etter en akkurat sånn tapet, men ikke funnet den. Klem fra Malin