onsdag, mars 11, 2009

Tenk....

Om jeg kunne få så vakre dørvridere i hele huset....
har jo nye vridere i vårt nybygde hus.
Vi har ikke spart på mye... men akkurat dem kunne vært bedre...
å enn om vi kunne kjøpt slike.. sukk.
Venke ser etter dørvridere for tiden,
å tenkte jeg skulle finne noen fine å tipse henne om.
så ender det med at jeg bare frister meg selv.
Fant disse vakre på ebay...


Koselig at så mange er innom for å delta i trekningen min... ikke glem den!!!

Alle som legger inn en kommentar på hvilket som helst innlegg hos meg mellom9. og 16. mars er med i trekningen om de lekre grytelappene fra Lexington!

Hurra!! telleren har også passert 20.000!!

20.055 i skrivende stund!!

14 kommentarer:

Linda sa...

Nydelige dørvridere!
Skjønner godt du blir fristet!
Jeg har også dørskilt som Veronica har laget.
Det er så fint!

Ha fortsatt en fin dag!

Silje Kristin sa...

Det var noen kjempeflotte dørvridere..
Det er ofte så mye man skulle ha gjort annerledes når man bygger hus ja..
Holder på med noen endringer her også ja, vi har bodd her i 3.5 år nå :)

MajorogMeg sa...

De var utrolig stilig...men tror vi må bytte dører først hjemme hos oss:)

Venke sa...

ÅH! Lekkert! :) Klarer ikke helt å se for meg hvordan det ser ut på døren - men man kan kanskje finne et bilde... Ebay er har så mange fristelser at jeg egenlig har prøvd å holde meg unna...;) Har aldri handlet derfra - men jeg tror nok jeg skulle klart å svi av noen kroner der ja... Fin den du hadde med at due r takknemlig for regninger slik at du slipper å bekymre deg for hva du skal bruke pengene dine på...;) Ha en fortsatt fin kveld - jeg skal male hjørneklosser på badet (egenltig burde sambo få gjort det selv når han verken kunne kjøpe ferdimalte eller la meg male dem før han satte dem opp....:/

Fru Fjeldhammer sa...

Oi, så stilige dørvridere! De var knall..

klem

ceciliegrut sa...

Oj oj, de var superfine!

Og takk, jeg er i hundre her. Er så kreativ om dagen. Bildene tror jeg blir veldig bra ;o)

svein`s kone sa...

Gosh!! De var bare rå stilige! Nesten som å gå inni i en interiørbutikk å se i bloggen din:) Masse fint assa:)

Jorid ღ sa...

Det ligger en liten utfordring til deg på siden min :-) Klem Jorid

Malla sa...

Jo takk! Nå er alt som vanlig hjemme hos oss. Herren i huset er tilbake i jobb og formen er tilnærmet 100%.

Jeg bruker Windows Live Writer når jeg lager innlegg. Her ligger alle skrifttypene du kan tenke deg...

Hos Marit "Som mine dager er" er det en forklaring på hvordan du går over til å benytte WLW når du blogger. Se i høyre kolonne under: Mine blogg tips

Dørvriderne du fant på ebay var lekre. Her i huset har vi ikke vært heldige med valget i alle fall... angre angre. Men de får hyre noen år til.

LYKKEBO sa...

Knall fine!!

Drømme verden min! sa...

De dørvriderne skulle jeg gjerne hatt, men litt ille å skulle bytte ut alle huset..

Ha en fin torsdag!

Frk. T sa...

Gratulerer med populær blogg!!:)

Så stilige dørvridere, slike har jeg faktisk aldri sett før.. Hmm, hvor får man kjøpt sånt?

Må bare si at du har et utrolig lekkert hus, ser du skriver at det er nybygd.. Liker godt stilen på huset - kjempefint!

Blir gjerne med i konkurransen din, har grytevotten som hører til gryteklutene, så det hadde jo passet kjempefint!:)

Ha en god kveld!:)

Guttemamma sa...

Utrolig flott, ikke sett sånne før...Likte godt gardinen du har laget i døren under, ser jo nydelig ut utenfra!! Ha en fin dag!!!
Hilsen og smil fra Anette

Bine sa...

Så fancy da! Tenker du sitter i Hvalstadhjemmet og drømmer nå ja ;)