fredag, mars 20, 2009

Tusen takk for alle gode kommentarer!

Er så koselig å komme inn på bloggen, å se at så mange bryr seg om vår lille Linus!

Vi var hjemme natt til idag men dro tilbake til sykehuset idag tidlig. Ligger der med pappan sin nå å jeg er på jobb en tur. Ikke mye vi kan gjøre der begge to. Storesøster stakkar er hos morfar og skal kose seg der. De skal til Åre en tur imorgen, Emilie, morfar og onkel. Bare kose seg:) Hun ble jo så redd stakkar men har en voksen holdning til det hele. Å kunne stolt fortelle hvor kjent hun e rpå sykehuset å at hun ikke trengte hjelp til å hente leker å slikt. For hun hadde vært tidligere da hun slo seg til mormor.. hehe. stemmer jo det. Men må le litt av henne. Hun serverer alle sine tanker og historier til hver en hvitkledd person som går forbi. Og har en utrolig tillit til alle mennesker hun møter. Dette er selvfølgelig noe som kan være på både godt og vondt. Men enn så lenge syns jeg det er en morsom og herlig egenskap:)
Lillebror sin status er foreløpig grei. Han sover stortsett og har høy feber. Så vidt vi får den med febernedsettende før den stiger igjen. Ikke noe i storform men ingen flere kramper foreløpig. Håper det ikke blir flere heller. Men må si at oppfølgingen er imponerende god denne gangen...!! Samtidig vil jeg si at det vil ta lang tid før de gjennvinner iallfall min tillit. Særlig nå som jeg har det svart på hvitt.
Ha en fin helg alle omsorgsfulle leserne mine. Vi skal også ha en fin helg... vi er tross alt så heldig å ha 2 LEVENDE BARN!!! Da kan man ikke klage.
Selv om livet ikke alltid går de veier man har tenkt!
Ta vare på dem dere har kjær!

Optimistisk klem fra

Siste oppdatering 20.00... CRP er ikveld stigende etter 3 dager med antibiotika!! og feberen stiger også... håper morgendagen blir bedre!!

10 kommentarer:

Jorid ღ Noe på hjertet sa...

Kos dåkk i helga så godt dåkk kan :-)

Ja, derre med boran va råsmart! Tru æ ska vurder å ta mæ en tur te Bohus å sjå om itj anna :-)

Herlig med nye sko, spesielt når dæm e kvit :-D Det like vi! Hehe

Som sagt, kos dåkk! Hils mannen så snakkes vi plutselig igjen!

Villa Valle sa...

Uff og uff.. Håper det går fort over!! Ekkelt når de små blir så syk! God bedring til lille gutten deres! :) God helg!

Gamlå sa...

Heisann

Så godt å høre at det går bra med lillegutt og at dere får den oppfølgingen som dere trenger. Det tar tid å bygge opp tillitten igjen der forstår jeg dere veldig godt!!

En herlig jente har dere også leser jeg:).

Ha en fin helg

klem fra Gamlå

Frøken (male)STRØKEN sa...

Ja så rett dokker gjør, prøv å kos dokker i helga!! Sende over alle mulige go bedringsklemma til lille Linus :)

Stor helgeklem herifra!!

Sissy's Hus sa...

Sender over mange gode tanker til dere! :) De er så gode de små... Skjønner ikke hva jeg skulle ha gjort uten min lille datter, hun er livet mitt!

Håper dere får en fin helg selv under disse omstendighetene.

Klem fra
Christina

MajorogMeg sa...

Stakars dere, jeg føler virkelig med dere. Får klumpen i halsen når jeg leser det du skriver. Stakkars Linus..og storesøster! Nå må det rette seg!! Bli frisk som en fisk!!

Klem med ønsker om god bedring:)

Linda sa...

Hei Kathrine!
Jeg blir så trist når jeg hører hvor uheldig Linius har vært!
Stakkars liten gutt!
Noen skal få alt...
Skjønner at dere har vært fryktelig redde.
Forferdelig å se sin lille gutt slik. En blir så hjelpesløs...
Selv om dere har dårlig erfaring med sykehuset, får vi forhåpendligvis tro at han nå er i gode hender.
Håper at han snart er en frisk og vilter gutt igjen!
Sender deg og dine mange gode tanker!

Klem fra Linda

Britt Eva sa...

Ønsker dere alt godt i helgen og håper alt går bra med dere. Kos fra østlandet.

Venke sa...

Helene selvfølgelig! Der finner man jo alltid noe! God helg! :)

Evami sa...

Ikke bare er lillebror en tøffing,men storesøster også:) Kan se henne for meg der hun tusler rundt og er verdensmster på sykehus:) Godt å ha litt å smile av oppi det hele!
Alle gode tanker til dere alle 4 :) Klem Eva