mandag, mars 30, 2009

What to do...


Har hatt en fin start på dagen... da jeg kom fra nattvakt satte jeg meg ned med pcn, god frokost og en kopp kaffe i en av mine vakre Filippa k krus :)

Linus har endelig blitt frisk.. håper jeg. da han våknet igår hadde han endelig det lure lille Linus smilet <3>
Vært en lang nok sykdomsperiode syns vi.
Vet ikke helt hva vi skal finne på idag... Hvalstad mannen jobber å kommer ikke hjem før i morgen. Ha en flott dag alle sammen... sola titter frem her og himmelen har mange forskjellige farger.. litt kaldt idag...



8 kommentarer:

MarnyAlice sa...

hei :) bruka du ikkje sove etter nattevakt du?? ei duracell kanin kanskje :)
håpe du får ein fin dag :o)
Klem :o)

Bine sa...

Ja, what to do.. Tenkt å foreslå å treffes, men.. Ska på barseltreff først, så ska æ på Boby`n å kjøp vogn (trur d bli EM City Cerox 360 faktisk). Så trening klokka 17. Hadd no evt kunna fått d t mellom vogn og trening? Hehe. Nei, du får sms om du ser muligheten ;-) Ellers har æ 2 daga uka her uten plana.

Jorid ღ sa...

Hei! Så godt å hør at Linus'n e frisk!!

Hehe, om itj anna så vart jo ski'n lufta da, selv om det ikke va du som brukt dem! Vi ska på høtta te foreldern te Anders, den ligg rett ved løypa, så da må dåkk stekk innom å sei hei vettu ;-)

Ha ei flott uke Cathrine!

MajorogMeg sa...

Du kan jo starte med å sove litt? :-)
Bra Linus har fått gjen glimtet i øyet. Et godt tegn:)

Nyt dagen..

svein`s kone sa...

Det glimtet bruker å være et sikkert tegn ja:) Her er det surt og grått i dag men alt er bedre enn snø. Og det sier jeg som snart skal på fjellet, til masse snø;(:) Ha en fin mandag:)

marcia sa...

Cathrine Hei, jeg heter marcia og jeg er fra Brasil. Følg alltid bloggen din, ved hjelp av tolk, fordi ikke engang vet ordet av hans idioma.Só Jeg mener, jeg liker mye av det du skriver og dine barn er vakker! Jeg har 4. Beijos, Marcia.

Hildegunn sa...

Takk for hilsen
Den frokosten din så deilig ut, og hvis du fikk spise den i fred var det jo luksus.he,he
ha en fin uke !

Drømme verden min! sa...

Hei!
Har ikke fått vært på besøk her på en stund. Godt å høre at han er på bedringens vei. Fikk helt tårer i øynene ¨når jeg leste innlegget ditt om ambulanse og det hele...uff! Våre vakre små barn, ikke noe moro når de blir syke.

Håper du har kost deg idag!

Klem fra drømmeverden