torsdag, april 09, 2009

01:26

Påsken er her... å påskeliljene vi har hatt på soverommet en ukes tid blomstrer så fint. Nå skal de få være litt på stua. Påsken hittil har bestått av jobbing.... ikveld har jeg jobbet, samt at mannen er på jobb og kommer ikke hjem før imorgen.. så ungene har storkosa seg sammen med "offar" og Vigdis, å sover over der. Jeg skal på jobb igjen i morgen ettermiddag men vi skal kose oss sammen på formiddagen. Muligens besøke noen gode venner som nyter påsken på camping.

Småtrolla må utforske den vakre påskeblomsten og lysekronen....

De er riktig så søte der de sitter i matcende ruter;) sånn er det når mamma skal være så nøye.
Fredag skal jeg også jobbe.. men fra kl 15.00 på fredag og frem til søndag har jeg FRI! da skal vi finne på noe sammen og bare kose oss. Vi blir nok med på den årlig "påskemorroèn" i hyttefeltet der mamma har hytte... gleder oss:)

En riktig god påske ønskes våre vakre lesere,
fra oss 4 i Hvalstad Huset!!

19 kommentarer:

Living White sa...

Stikker innom for å ønske deg en riktig god påske.

Klem

Anne sa...

God påske til deg også. Nyt fridagene og skap gode minner du kan gjemme i ditt hjerte.

Flott å se at gutten igjen er i full fyk!!

Klem fra Anemone

Landliv sa...

Trodde først du bodde på Hvalstad i Asker jeg da... ble veldig nysgjerrig på mer av selve Hvalstadhuset! Har du kanskje link til bilder?

God påske!!

Venke sa...

Spennende med gamle möbler -gleder meg til å se hva du har fått. Nå skal jeg på Jämtlands autionsbyrå:) God påske! Klem Venke

MajorogMeg sa...

Flott bilde av nydelig unger!

Riktig god påske og nyt fridagene dine når de kommer:)
Hytteklem herfra:)

MarnyAlice sa...

God påske til dåke og :o)
eg skal nyte min einaste fridag denne påska.
Klem :o)

Oliver sa...

Hei.
Så fint hus dere har:)
Å så masse fine bilder av barna:) Tror jeg har sett dere i barnehagen:)

God påske til dere alle sammen:)

Klem fra Bente og Oliver:)

Anka sa...

Koselig med små i huset rundt sånne høytider. God påske!

svein`s kone sa...

Det var fine bilder:) kjempe fin skjorte dattern din har.. Klem..

Jorid ღ sa...

Hei!
Tru itj det bli nå påskemorro på oss! Ettersom vi e på høtta te foreldern te Anders! :-) Men, får håp vi snakkes læll! Dåkk får stekk nedom om dåkk fer ferbi da vettu!

Klem

irina /Alex sa...

Hetisann !!
Ser ut som alle mann er i full vigjør igjen. Ohh det er bra å se den lille "hvalstad familien min" lykkerlig.
Nei vi må få se å treffes etter påske slik at bollen kan bli med hjemm at mor !!

Stoooor klem

Bine sa...

Så fin header du har fått deg! Må matche litt ja, hehe. Nesten så William ikke får kle på Isak her, Brun&oransje sokker.. babyblå&hvit body, grønn bukse.. Må jo matche litt. De brun&oransje sokkene skal jo brukes til de andre klærne, hehe.
Håper dere får fine påskeminner, godt med litt fri og :-D

(Pst - lukket blogg hos Marie, men kan høre om hun vil invitere deg ;-) )

Hvit Stil sa...

God påske til deg og dine også. Jeg må si jeg har tenkt mye på deg og alt du har vært gjennom med minsten! Stå på. Klem

Today, tomorrow and forever sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min, den blei starta igår så har ikkje komi så langt på den enda menmen..
Utrulig fin blogg du hadde, forelska meg totalt i stilen din, du har eit utrulig vakker heim!
Fortsatt God påske!

Ingunn sa...

Så koselige bilder og blogg. God påske ønskes deg og dine.

Anettes hus sa...

Så herlige bilder!!! God påske til deg og dine også! Håper dere får noen deilige fridager!

Klem Anette:)

Jorid ღ sa...

Nei, den ligg rett på andre sida av munkbyvollen å kommune hytta :-) ikke skiløypa i dalen men den du kan gå som går parallellt vettu langs me. rett ved skiløypa :-) kos dåkk masse dåkk å. klem

Livs Lyst sa...

Herlig påskestemning!

Ha noen fine påskedager til!
Hilsen Ljo

Siw sa...

takk for koselig kommentar på bloggen min :)
GOD PÅSKE