lørdag, april 18, 2009

18.11





Jobber idag også.. noen må jobbe om helsenorge skal gå rundt;) hehe.

Hvalstad mannen og snuppa mi har dratt en tur for å besøke svigerfamilien. bursdagsfeiring og diverse. Linus`n men er hos mormor og jeg jobber til seint ikveld. Jammen blir jeg hjemme alene når jeg kommer meg hjem. Bilen min er på verksted for å utbedre noen småfeil etter eu kontroll. så da ble det litt frem og tilbake med skyss idag...

Men jeg skal iallfall gå hjem etter jobb.. har ikke vondt av det da;)

Ettersom jeg er alene skal jeg prøve å få gjort litt hjemme... time will show ;)

Sjekk det vakre besøket vi hadde igår da..... Lille Isak...

9 kommentarer:

MarnyAlice sa...

det er bra det er fleire enn meg som får helsenorge til å gå rundt hehe :) eg ha fri idag, men ska jobbe ekstra imåra.

kos deg åleine, nyt stillheita :)

God helg :o

Vår klem :)

Christine Louise sa...

Så skjønne barn da :)

Klem fra meg..

MarnyAlice sa...

eg jobbar på medisinsk avdelinga på sjukehus. har lunge kreft, utredning, hjarte, lunge, infeksjon, diabetes, nyre og mage-tarm pasientar.
du då?

Evami sa...

SÅ flotte bilder av ungene dine,og så nydelig lille Isak var også,koselig med sånt besøk:) Og det er godt å bare slappe av når man er hjemme alene også:)
HA en fin kveld:) Klem fra Eva som også er på jobb:)

MajorogMeg sa...

Nydelige barn:)

Ja noen må jobbe for at helsenorge skal gå rundt!!

Nyt tiden for deg selv da:)
Klem herfra....

Venke sa...

Kos deg med litt alenetid. God helg!

svein`s kone sa...

Nydelige barn du har:) Ang den pinnsvingreia, det var kjempe populært. Men den kan jo avanseres litt med litt annen type frukt også. Tok den enkle utgaven til klassen, tross alt 28 stk pluss lærere. Gog jobbe kveld:)

MarnyAlice sa...

har dei????? kunstrotting??? ikkje at eg ikkje tru deg, men vart bere so overaska :) so bra då!! då er det bere å gå til innkjøp om litt :)
tusen takk :)

Det hvite hjerte sa...

Skjønne bilder, skjønne barn !!!

Ha en fin søndag, klemme klemme deg!!!