tirsdag, april 21, 2009

07.50

Detaljer på garasjen - kloppen søylen!

Gleder meg til å komme igang å male når været en dag er stabilt...

hjemmekino... har enda disse stoooooore høytalerne men de gjør virkelig jobben sin. Jeg har malt dem hvite med bengalack å syns selv de ble ganske fine, så enn så lenge før vi kjøper noe lekkert trådløst er dette bra nok!
tv`n er en 50 tommer
så høytalerne er ikke så store som de kan se ut som;)


Idag skal jeg passe ei søt lita nabojente.. som er 1 år. Hun kom kl halv 7 så jeg har vært oppe tidlig idag. godt... skal snart vekke mine egne småtroll, storesøss har bhg dag idag. Jeg og Linus skal kose oss med Elvira!

ha en fin dag alle sammen

ønsker samtidig de Nav ansatte i kr.sand en god tur til middelhavet;) dette har vel NAV tid til.

11 kommentarer:

Bine sa...

Garasjen bli så stilig! :-D
Huff, NAV... God tur ja!

Lynetmor sa...

Hei, så fin garasje :-) Og så fint et tv bord, hvor har du kjøpt det? Ha en fin dag :-)

Jeanette sa...

Hehe, ja, så var det NAV ja..er ikke HELT på bølgelengde der må jeg si..:P

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så fint det vart me halvsøylan :-))

Kos dåkk masse idag!

Ha en fin dag, klem J

Hilde Granum sa...

Jeg vil også ha sånt fint hjemmekino-anlegg! Ha en fin dag du og :)

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Flotte detaljer på garasjen! OG NAV ja... Til Middelhavet sier du!

MajorogMeg sa...

Herlig detaljer på garasjen. Spørs om du må vente en stund med maling.

Kos deg:)
Klem:)

Perlehvit sa...

Nav ja, fysøren, merker jeg blir litt provosert! Hvertfall når de ikke en gang har tid til å ta telefonen til vanlig her..!

Den tapeten dere har i stua, er det borge? Har sett litt flere bilder fra huset ditt nå, og den er så fin.. Vi skal ut å kjøpe tapet senere i dag, og har lyst å se om jeg finner den dere har:)

Nydelige søyler på garasjen forresten! Har alltid hatt en drøm om å ha et stort hus med søyler:)

MarnyAlice sa...

fiiin garasje du får deg der :)

lurte litt på den tapeten din..har den eit navn?? eg er jo inne i ei tenke tid når det gjeld fargar og tapetar osv sia vi ska pusse opp leilegheita når vi overtar i juli. lika godt den tapeten du ha i stova!!

og so lurte eg på den tv benken din-kor har du kjøpt den??

kanskje eg får eit mini-hvalstad-hus til slutt... hehe :)

riktig god tur NAV, det unne eg dåke!!! :o/

håpe du har hatt ein fin dag!! eg er nett stått opp :o/

Klem :)

Guttemamma sa...

Godt det ikke bare er vi som har monster-tv...:-)

Ingunn sa...

Så fin søyle. :) Slik TV har vi også, og det er nesten som å være på kino.

Ha en fin dag.