søndag, april 19, 2009

Heimlaga!!

I høyre hjørne står den store drømmen!!!! Dette har han jobbet for, å bygget biler opp gjonnom årene for å kjøpe en slik! ROD!!! til venstre har vi bygd en verktøy bod... likevel er det mer en god nok plass til en stor flott Audi inni her;) mulig en gammel merce kan få komme inn også?? tviler på det.. jeg må nok skråpe is mange vintere fremover;) hehe
Etter en liten pause har mannen gjort litt storarbeid på garasjen noen dager nå. tetta rafta/takskjegget... litt av en jobb...!! grunna fronten, listet og satt på de vakre kloppensøylene :)samme som vi har på huset


Imorgen har jeg store planer om å male garasjen... får se hvor tidlig jeg kommer meg opp.. å hva graderstokken sier... ah... den blir så vakker :) gleder meg til den blir hvit,hvit,hvit!
Hvalstad mannen skal ha all ære. denne har han BYGD! til å med takstolene:)


å nå ser den slik ut!! ekte Hvalstad garasje... heimlaga:)
den doble porten, utelampene. kloppensøylene og sist men ikke minst, valmen med kinavipp gjør et utrolig flott inntrykk.
Bloggen har passert 30.000 lesere.. Tusen takk til alle mine flotte besøkende. Dere er unike hver og en!!

18 kommentarer:

MarnyAlice sa...

oao :) lekker garasje!!! so heldige, og so deileg på vinterstid!!

eg tenke på slike kunst rotting møbla som dei ha på f.eks plantasjen...
http://plantasjen.no/Produkter/Mobler/Kunstrotting/ her f.eks :)

vart mykje mas om kunst rotting no, men er litt opptatt av det for tida u see :)

spennande jobb du har og då!! eg har ikkje tolmodogheit nok, dessverre, til å jobbe med folk med psyk. utv.hemming. beundra alle som har det!!

kos deg med fri dagen din. håpe du har fint vær! det har vi!! :)
skal på pinik etter jobb :)

Klem :)

Hvit Stil sa...

Så utro,ig fin. Heldig er du som har en slik en handyman!

Løva finner du her:

https://r-bergersen.secure.flexiweb.no/productview/132540/

Kos deg med malingen

Klem

Bine sa...

Åhhja.. Skikkelig heimlaga altså! Det var jeg ikke klar over, hehe! Superflink han er da! :-D Den blir jo så stilig!! Må nesten ha kinavipp på garasjen når huset har det ja :nemlig:

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Heihei å grettis med så mang besøkende :-D
Bli vel herlig å få mala garasjen, kanskje litt kaldt idag ? Hehe!

:-)
Ha en fin dag !
Klem J

svein`s kone sa...

Det taket deres er bare kjempe fint, ser ikke det overalt:) Og søyler ønsker jeg meg også:) Line..

Venke sa...

Steiki for en fin garasje! Så flink dere er!!!

Ninas Drops sa...

Hei du....
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg da du...
Så flott garasje da..også ern heimmekka å greier..flott...gøy med ting man får til selv...Hvis man er litt nevenyttig da...
Drops som droppet innom deg denne herlige søndagen...

Anette sa...

Flott garasje dere har! Grattis med mange gjester:-)

MajorogMeg sa...

En riktig flott garasje gitt. En slik kunne jeg (vi) også tenkt meg å hatt. Rikelig med plass...
Grattis med de 30 000 :)

Ha en flott søndag!
Klem herfra.

jess1 sa...

Gratulerer med 30.000, ikke så rart for du har en flott blogg ;o)

Gararsjen deres er bare kjempeflott,noe annet enn det som står her ute ja...

Ha en fortsatt super søndag!!

Sissy's Hus sa...

Det var kjempe lekker!!!! :) Grattis.. Gleder meg til å se den helt hvit!

Du har jammen meg en flink mann!!!

Klem fra
Christina

Linda sa...

Hei Cathrine!
Artig å få respons på den nye utformingen av bloggen min ;O)
Hvis du går inn til Marit så har jeg funnet beskrivelsen der.
Jeg prøver det slik en stund, men hvis jeg ser at antall lesere synker så får jeg heller gjøre om det igjen.
Så flott en garasje dere har bygd!
Herlig at den er så stor!
Deilig med god boltreplass!

Ha en fin uke.

Klem fra Linda

Christine Louise sa...

Knall fin garasje :) Lekker:)

Livy sa...

Så utrolig lekker den er, og for en jobb han har gjort! Gleder meg til å se den ferdig malt - det kommer til å bli enda finere!

Ønsker deg en fin start på den nye uken:-)

Klem fra Livy

Mari sa...

Kjempefin garasje! Herlig me sånne handymen, æ har en æ å :) <3

Hilde Granum sa...

Gratulerer med over 30.000 lesere da! :)

silje-sin sa...

For en flott garasje! Den skilte seg virkelig ut! Gratulerer på forskudd med toårsdagen i huset, jeg elsker bursdager:) Ser forresten at vi har ca lik aldersforskjell på barna våre!? Mellom mine er det 19 måneder. Ha en fortsatt fin uke! klem fra silje.

Det hvite hjerte sa...

wow så flott
garasje og jammen
et flott gammelt
kjøretøy der også!

gratulerer med
så mange besøkende,
utrolig bra!!!

ha en fin apriluke!

klem