fredag, april 24, 2009

Hele historien!

Har så lyst å skrive et langt blogginnlegg men kjenner jeg må bruke tid på noe annet ikveld. Idag har jeg vært på jobb.. og etter det dro jeg og ungene på Tevo for å legge om til sommerdekk.. måtte dit fordi jeg måtte ha 4 nye dekk på de flotte krom felgene.. bling bling;)
så nå er bilen klar for sommeren.
eu-godkjent for noen dager siden. Så da syns jeg det er nok utgifter for en stund:)
Imorgen skal jeg jobbe kveld.. men alltid koselig å komme på jobb. Kose oss her hjemme på formiddagen!
Går også med tanker og planer i hodet om å få lagt ut hele historien fra da Linus var syk. vi har jo dokumenter så det holder. Blir ikke media riktig enda men bloggen kan kansje få den. Det er ganske mye og graverende. Både godt å vondt å gå gjennom det. Skal tenke litt på det!
Ha en flott fredag!

12 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Kos deg¨på jobb:)

Ja det blir spennende og lese den historien..

Riktig god helg!!
Klem:)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

"Ser frem til" å lese historien. Har sett det er flere som har hatt episoder på Levanger (det var der ikke sant?), merket meg det etter å ha lest her tidligere i år....

Ha en flott helg!

Vibeke...

MarnyAlice sa...

hei :) endeleg helg, og eg har mi andre heile frihelg i 2009 :) kose kose kose :)

tenk deg litt om før du velge gå ut med historia ja...det er jo mykje stoff om sitt liv å utlevere...men eg regne med du tenke deg godt om :)

håpe du får sei superkoseleg helg!! eg ventar på min kjære som har vore vekke i heile kveld (fotballkamp).

stor klem M :o)

Linda sa...

Hei hei!
Jeg er bare innom deg for å ønske deg en fin helg!

Klem fra Linda

Anettes hus sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) En riktig god fredag til deg også!!

Klem Anette:)

Venke sa...

God helg til deg og dine!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Kan tenk mæ det bli godt å få delt historien for omverdenen!

ha ei god helg!

Klem JOrid

Bine sa...

Ha ei god helg!

D e sikkert godt å få satt sæ ned å skriv og del historia for sin egen del og tenke æ. D æ har hørt e hvertfall rystende, og INGEn burde fått opplev å møt helsevesenet på den måten! :-(

Du har nå en sterk og nydelig gogutt Cathrine. Skikkelig sjarmør :-)

Ida sa...

Forstår godt at du er skeptisk til å la media overat historien - de har ofte en tendens til å skrive den slik de vil at leserne vil ha det! Dessuten må man også da 'tåle' at motparten vil komme med uttalelser (selvfølgelig må de overholde tausehetsplikten sin!!) ! Om media skal dekke historien - så ville jeg ha forlangt å se den ferdig - før den ble trykket - og godkjent den!

Har veldig lyst til å høre hele historien - det er nok sikkert gripende og lese - men også lærerrikt!

Kos deg på jobb! Klem

Loppeline sa...

Takk for hyggelig hilsen på siden mon! Bare til å lete på finn,no, så finner dere sikkert det dere leter etter:)
Har gutten din vært syk? Håper alt er bra med ham nå da! En skjønn liten gutt:)
Ønsker deg og dine en strålende helg!
Loppeklem

Evami sa...

Selv om det blir blandede følelser så gjør det helt sikkert godt å få fortalt historien sin!
Godt å få det ned,og etter det du forteller så er det jo ganske så graverende ting som har skjedd!

HAr frihelg i helga,og det er godt:) Skal på feste til broder´n imorra og da skal ungene ligge hos mams og paps,LUKSUS:)

Nyt dagen imorra sammen dine søte små:) Klem Eva

Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.