lørdag, april 04, 2009

Lys i tunnellen

Storvasshammertunnellen...
er det lys i enden av tunnellen?? ja ALLTID.

Hitratunnellen

Lastebilen som har fått en susende fart på bildet går omtrent i 10 km i timen opp Hitratunnelen... ser de lyset i enden av tunnelen tro???

Et utrolig nydelig lite hus - eller rønne... kall det hva du vil. Jeg elsker slike gamle små hus og skulle ønske jeg hadde et slikt. Kanskje ikke ved siden av mitt eget hus ;)
Dette ligger på Krokstadøra.. på vei utover til øyriket.
Vi er på Hitra noen dager og koser oss sammen med god venner. Bare jeg og Emilie. Geir og lillebror styrer hjemme. Koser seg fælt!! :) Imorgen skal vi hjem og vi ser frem til det.
BORTE BRA, HJEMME BEST!

8 kommentarer:

svein`s kone sa...

God påske til dere:)

Christine Louise sa...

Så utrolig stilige bilder :) >Du har et flott hjem :)

Ha en flott søndag..

Klem fra meg..

Jorid ღ sa...

Så koselig :-) Å det huset hadd sjarm!

Kos dåkk så my, vi blogges da :-)

Klem J

Anka sa...

Godt det er lys i enden av tunellen, he he he. Kos dere masse i påsken, det skal vi:)

Evami sa...

Kule tunell bilder:) OG dte sjarmerende skeive og skakke huset:) HA ei trivelig påske:) Klem Eva

Bine sa...

Interessant innlegg! :-)
Va så fint det bildet av det slitte huset/rønna, enig med Jorid, det hadd sin sjarm!

Linda sa...

Helt enig et nydelig lite hus!
Med herlig patina!
Dette har vel stått noen år!
Men det hadde vel blitt litt kræsj ved siden av deres nye hus :O)

Håper du har det bra og at du får en fin påske sammen med dine!

Påskeklemmer fra Linda

Venke sa...

Tar du bilda imens du kjøre bil Cathrine??? ;)
God påske t dåkk! ;)