søndag, april 12, 2009

nattens dronning...

Gratulerer verdens beste pappa, MIN PAPPA, med 45 års dagen 11 april. Du betyr mye for meg og jeg er takknemlig for at akkurat DU er pappan min. Får gode klemmer og kyss på kinnet hver gang vi møtes. Å det er flere ganger i uka:) og vi snakkes på tlf ganske ofte.. så ofte at jeg alltid vet hvem som ringer når vi skal sette oss å spise, når jeg kjører bil, når vi ser film.. ja ofte. men hva gjør vel det?? jeg er super heldig som har en pappa, en pappa som bryr seg og vil vite at jeg har det bra. Du spøker mye og alle som kjenner deg vet at du er en person man lett blir kjent med, og som man føler seg vel sammen med. Men likevel har du en seriøs og alvorlig side. Vi kan prate om alt og vi forteller det meste til hverandre. Slik skal det fortsette. Unner alle en slik god pappa som jeg har. Glad i deg!!!

Sitter på jobb å koser meg.. rolig natt. Egentlig skulle jeg endelig ha fri etter mye jobbing. men jeg klarer aldri si nei når de ringer.... så da sitter jeg her da. men gjør egentlig ingenting. elsker jobben min. Elsker de 3 jeg har hjemme også. kose meg med dem imorgen, hele dagen. før jeg skal på nattvakt igjen:) Bruker litt tid på en liten bloggrunde nå, ekstra koselig å komme inn her når det er så mange koselig kommentarer, og et vakkert innlegg inne hos Irina.. hun er et herlig menneske.

Ellers har det siste døgnet vært en fin opplevelse... vi dro på hytta i går etter jobb. ungene var helt utslitte da vi fikk dem iseng kl 21 ca.. å sovnet med en gang.. rolig start på dagen, med påskefrokost og satt ute i sola litt, før vi dro på den årlig Påskemorro tradisjonene. Mange hyttefamilier i hyttefeltet til mamma samles, rundløype med spørsmål... flaskehopprenn- både for voksne og barn. alle har med pølse med tilbehør som leveres hos den som arrangerer. Ny familie hvert år. kjempe koselig arrangement som jeg setter stor pris på. Etterpå dro vi på besøk til Tante Rannveig... store deler av min slekt og familie har hytte på samme fjell så vi finner dem alle der i påsken. Der ble det som vanlig masse god mat...;) tante rannveig.. min gammeltante.. "alle sin tante" er en god vert! Så ringte de fra jobb å vi kjørte hjem.. men rakk å bade og legge Linus`n før jeg dro. Emilie snuppa fikk være litt oppe å kose seg sammen med pappa etter en lang og litt kald dag på fjellet.


Emilie & Linus


Jeg har tatt en drøss med bilder de siste dagene og har mange blinskudd... skal legge ut litt imorgen når jeg kommer hjem. Kan ta litt tid;) jeg syklet faktisk til jobb idag... men greia er at jeg har masse nedoverbakker på vei TIL jobb.. hva vil da skje på hjemveien? :)

God natt og sov godt

7 kommentarer:

MarnyAlice sa...

God nattevakt til deg og!! nest siste for min del.
God tur heimatte, med alle oppoverbakkane :) det går nok bra!!

Klem :O)

Mari sa...

god nattevakt til deg :-)
blir godt med litt oppovertrim før man finner senga, hehe..

Anette sa...

Dette var et skikkelig herlig innlegg,så mye å være takknemligfor alle sammen, godt med en påminnelse!! Du sover sikkert nå...ha en fin søndag!!
Klem fra Anette

Jorid ღ sa...

Hei Cathrine!
Da har vi også komme ned fra fjellet etter nån herlige daga! :-)
Det e jo koselig å opp om det bare e for ei natt å! Bli jo litt tilegg no som det e helligdaga for dæ å om du tar på dæ ekstra :-)

Glede mæ te å sjå bildan!
Ha en fin kveld :-)
Klem Jorid

MajorogMeg sa...

Flott hyllest til en far:)

Godt du fikk litt hytteliv mellom jobbingen!

Vi holder koken på hytta fortsatt.

Kos deg:)
Klem herfra:)

Anka sa...

Koselig ord til en pappa:) Har også en sånn go'pappa. De er gull verdt! Flink du er som står på å jobber. Ikke alle som er sånn men det er sånne vi trenger:) Hørtes ut som en koselig og aktiv hyttetur! Riktig god helg.

Evami sa...

Grattis til pappa´n din:) Vi er heldige begge to som har et så godt forhold til pappa´ne våre:)
Og så herlige påsketradisjoner dere har:) Nyt den siste psåkedagen:) Klem Eva