torsdag, april 02, 2009

Torsdag.....


Og vi er oppe i rett tid. Hvem skulle tro det??? Idag skal jeg på et kurs på jobben og etter det skal jeg og Emilie dra til Hitra, å være noen dager. DET blir koselig... gutta i huset her skal være hjemme alene og kose seg. Da har jeg endelig fått opp cafe settet som jeg kjøpte på Fryd, sommeren i fjor.. ville vente til platten var ferdig og våren nærmet seg. Her blir det koselig å spise frokost på varme dager:)
div>Alt er jo som dere ser, ikke helt ferdig her enda da. Men syns det er greit så vet vi hva vi skal bruke våren på. Planen på denne trappa/plattingen er å ikke ha gelender men derimot en trapp som går hele veien bortover... tror det skal bli lekkert...


Her regner det idag..... smelter mer og mer snø for hver dag og det blir supert når all gjørmen og sanden kommer frem.... heldigvis rakk vi å få på et lass med singel før vinteren kom så det ikke blir så gjørmete på gårdsplassen.

Ha en flott dag alle sammen!!!

9 kommentarer:

Evami sa...

SÅ mange flotte inlegg du har hatt den siste uka Cathrine:) OG deilig å høre atLinus begynner å bli seg selv igjen:) Det var et morshjerte det,for det er så vondt å se ungene sine slite med sykdom:) Nå blir det vel full fart framover tenker jeg:)

Koselig dere har det på platten:) Godt å ha overbygde plasse å kose seg også,sånna t en kan sitte ute hvis det regner og er varmt:)
Og trapp bortover er lekkert.

Kos deg på kur og kos deg med Emilie på Hitra,godt å ha litt kvalitetstid bare sammen den ene av ungene også:) Klem Eva

Venke sa...

Nå begynner det å bli litt vårstemning nordafor også ja skjønner jeg:) Velkommen på besøk! :)

Linea sa...

Så flott det kafesettet var!

Ha en nydelig torsdag

Jorid ღ sa...

SÅ fint det e :-) Må kjøp nå sånn for å ha på framsida æ å, der vi har en litn veranda!

Kos dåkk på Hitra!

Perlehvit sa...

Kjempefint inngangsparti dere har! Tror det blir kult med ei stor trapp ja!

Ser frem til fler bilder av huset!:D

Bine sa...

Åh, d trur æ bli lekkert, altså heltrapp istede for gelender. Kos dæ på tur! :-)

MajorogMeg sa...

Nydelige bilder av den flotte uteplassen:)
Ja nå tiner det i bøtter og spann. Herlig:)
Vi har et terrasjeprosjekt på hytta..kanskje blir det riving av gammel nå i påska. Pakking ferdig og Major er sliten av all pakking og all forberedelser:)
Kos deg på Hitra:)

Drømme verden min! sa...

Å så deilig å få det ut på plattingen. Nydelig cafe sett, ønsker meg:)Gleder meg sånn til snøen er gone, bye bye.

Blir nok fint med trapp hele veien, enig med dere:)

Ha en fin helg! Håper alt står bra til med Linus.

irina /Alex sa...

Har problemer med å komme inn hos deg hele tiden :
Tar en evighet...og av ogtil stopper hele pc.
Så frustrerende !!
men endelig er jeg inne !!
Juuhuu.
Jeg syns du er utrolig dyktig med interiør . og du er så ung.

helt siden jeg kom inn her for første gang . Å så tapeten, piano og sølvkonosollen.
Du er kjempe kjempe flink !!

ha en kjempepåske kjære Chaterine

Stooor god klem fra Stjørdal og bollen din :)

Klem