tirsdag, april 28, 2009

vet ikke helt...

Vært en flott dag... jeg har vært effektiv å malt garasje. Håper hvalstad mannen blir glad når han kommer hjem i morgen. Enda en ting som bør gjøre han fornøyd er at jeg har ryddet og vasket bilen hans... inn - og utvendig.. til å med smurt skinnsetene med behandlende voks.


Skal feire verdens beste gutt som blir 2 år på søndag...

Kommer masse folk hit, å vi håper på finvær så vi kan dekke på ute. Det hadde vært så deilig!
Jeg er verdens dårligste på å planlegge frem i tid... det er en travel uke.. å det gjør at jeg imorgen må handle mesteparten av det jeg trenger.
Først skal jeg og lillebror en tur i åpen bhg.. Storesøss har bhg dag.. noe hun har 2 dager i uken...

uff... på fredag hadde hun bhg dag men det klarte vi å glemme helt... hehe.

så på lørdag sa plutselig mannen

- skull itj Emilie i barnehagen igår???

ehhh... jo..

Etter åpen bhg må vi shoppe litt til helga,

mat og kaker må også til..

samt tilbehør.. noen nye store duker, servietter, lys o.l

vet ikke riktig hva! full kontroll?!?!? ;)

Lite nytt å komme med på interiør fronten.. men skal klare å få tatt litt bilder.. har jo mye jeg ikke har vist frem enda. ta en liten rundtur i huset!


8 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Lykke te med bursdag idag :-D

Klem

BROCANTE sa...

Syntes jeg kjenner meg igjen fra den gang ungene var små ja! Nå har jeg gule lapper..... overalt....

Malla sa...

Trodde lenge at det var ammetåka som satt i litt lenge jeg men nå vet jeg at det ikke er det. Når man er mange i familien må det lister til både for å huske og for å kunne planlegge tidsforbruket litt. Dukker alltid opp noe uventet som man må "presse inn" blant alle andre gjøremål.

Har i tillegg en ukeplanlegger (kalender) som vi bruker aktivt. Her har vi en rute for hvert familiemedlem og i tillegg en rute for fellesaktiviteter/huskeliste.

Gleder meg til å se litt mer fra huset deres og hvordan det går med feiring av 2 års dag. Husk å ta før og etter bilder av selskapet. Mener å huske at 2 åringer greier å romstere ganske bra når det feires bursdag.

Ønsker deg en fin uke!

Bine sa...

2 år allerede ja! Lykke t me planlegging av selskap! Ikke barebare d, når d e nånn daga igjen ennå ;-) Hehe.

MarnyAlice sa...

mannen din før vere fornøgd i dag ja :D

lykke til med bursdagsfeiring, åra går jammen fort :)

utfordring til deg på bloggen min :o)

Klem M :o)

MajorogMeg sa...

hehe...glemme barnehagen da du?

Du får lage liste over hva som skal gjøres og hva som skal handles, så kan du stryke ut etter hvert:)

Lykke til med feiringen. Og det er godt malingsvær om dagen!!
Klem:)

irina /Alex sa...

Uff nokka må vi vel gløm....rothode jeg..men bursdager har jeg rimelig kontroll på.
Er lille linnus to år ??

Ohh jeg vet at det er enda mer spesielt å feire bursdag hos der.

Ha en stor varm klæm i allefall

Mari sa...

Masse lykke til med bursdag! nevøen min blir 3 år 3.mai :)