onsdag, mai 06, 2009

Barneselskap og noe viktig!


Imorgen skal vi ha barneselskap men mange av Linus sine små venner!

Det blir mange små og store. Ikveld har det haglet her... så drømmen om utebursdag i mai kan man vel glemme!!! tviler sterkt på at sola titter frem imorgen.


Har ikke gjort klart så mye enda men skal opp i rett tid å gjøre klart alt. De kommer kl 17, så jeg har noen timer :) Hvalstad mannen skal få finne på noe sammen med ungene her imorgen formiddag... det kan du lese her Geir ;) blir ikke ut å male i hele morgen.


Imorgen kveld kommer det en herremann hit i et viktig oppdrag! Skal fortelle dere mer om det når det nærmer seg helg!


10 kommentarer:

jess1 sa...

Jeg har alltid trodd at det var lurt å få unger i mai og juni for da kunne vi alltid ha barneselskapene ute...de to som er født i disse to mnd har ALDRI hatt utebursdag!! Det er alltid regn på deres dager,mens han som har bursdag i slutten av mars derimot har alltid hatt utebursdag ;o)
Det kalles visst trøndelag,ikke akkurat stabilt vær når man ønsker det ;o)
Lampa ble enda mere interessant nå - nydelig!!
Vil du fortelle hvor den er kjøpt og pris....

Britt Eva sa...

Lykke til med barnebursdag. Gutten din er jo så nydelig. Spennende med denne herremannen da.......
Ha en fin dag (sender noen solstråler fra østlandet).

Bine sa...

Er håp nå da, sola skinner som bare det her hvertfall!
Ja, enn for et vær som kom i går, også i mai da! Men men.. det er tross alt trøndelag, hehe.

Håper dere får et vellykket barneselskap!

Malla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malla sa...

Ser ut som du kan velge deg vêr etter flere årstider i dag. Håper det bli mer stabilt utover dagen.

Lykke til med feiringen i alle fall. Du har en herlig to åring!

Randi sa...

Og sola skinner og det er perfekt vær for en ute bursdag...eller at de kan være ute en stund.
Jeg er Mai barn og elsker våren og alt som skjer da. Men noen mange ute bursdager kan jeg ikke komme på jeg har hatt...men noen har det da blitt:-)) for 4 år siden feiret jeg 40 års dagen min ute...litt utpå våren...og da regnet det selvfølgelig!!!men vi satt ute hele natten..hihihi partytelt er en smart sak.

Kos dere med selskap.

Guttemamma sa...

God feiring til den lille mannen!!

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Ja det er ikke sjanse for uteselskap her mere! Min eldste datter har 9. august og vi feiret ute alle årene før de to siste! Rart! Men været er mere usabilt!
Lykke til iallefall!!
Uansett blir det sikkert super kjekt!!
Ha en fin dag!

M sa...

Gratulerer med dagen til Linus, det er nå veldig koselig med små barn og bursdager!
Lykke til med dagen!
Klem fra meg

lille meg sa...

Nå har jeg fulgt bloggen din lenge uten å legge igjen en kommentar... Så nå synes jeg du fortjener å få høre det fra meg ogsa:-)) Du har en flott blogg!! Og for et nydelig hus og familie du har!
Synes det er supert at det komer frem i media når helsevesenet gjør en så stor og alvorlig feil. Har selv en liten gutt på 19 mnd som ikke er blitt tatt "seriøst" ved sykehuset Levanger. Vi har måttet grått,kjempet og kjeftet oss frem i systemet, og slik skal det IKKE være! Vi føler oss ikke trygge på at de "kan" faget sitt. Hvordan kan man det når man stadig leser om slike alvorlige feil som skjer gang på gang?!

Stå på og kjemp videre for den flotte gutten dere har.

Gratulerer med vel overstått feiring forresten. Ser ut til at dere hadde det fint!

Kan jeg forresten spørre hvor du har kjøpt de to taklysene/lyskronene? Har selv vært på utkikk etter slike lenge. Mente de hadde noe liknende på ikea, men fant ikke noe.