fredag, mai 01, 2009

nyte....

Nyter disse herlige vårdagene! Livet er så enkelt og herlig...
ungene storkoser seg og vi får masse energi av dette herlige været...


Jeg og storesøss har vært to dager på midt norsk hjelpemiddelmesse å storkosa oss. Lært mye, fått mye info og hatt det artig :) Spilt El-innebandy... sittet i seilfly (på bakken), skutt med pil og bue... minigolf og møtt mange koselig barn og voksne med både små og store fysiske utfordringer.

Messen hadde en hall (tr.heim spektrum) med aktører som driver med hjelpe middel, og en hall med fritidsaktiviteter tilpasset mennesker med nedsatt/redusert funksjonsevne.

Vi lå over hos tanta mi som bor like ved.... og gikk en lang tur i byen på onsdag kveld. Hadde selvsagt med kamera å fikk tatt masse flotte bilder. Trondheim by er er vakkert sted! bli like imponert hver gang jeg ser all den flotte arkitekturen.

Har travle dager her hjemme.. svigers kom idag og mannen er på jobb. jeg har mala hus mange timer ikveld.. takskjegg!! ;) men positiv. syns ikke det er sååå ille å male egentlig. kosa meg. med radioen på å stille og rolig ute.. vært ute i hele dag.. herlig.
Imorgen skal vi i konfirmasjon til den ene stebroren min og på søndag feirer vi 2 års dag. Det blir en flott og stor dag! skal ta en bloggrunde så snart jeg har tid.... lover dere det :)

Nyt livet og kos dere skikkelig i helga!

2 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Glede oss te bursdag i mårrå :-D Jobbe te kl 16, så vi kjæm etter da!

Klem jorid

Evami sa...

I Ila-kirka er jeg døpt,så det var gøy å se.Og den brua har jeg gått/sykla noen ganger,for når man kom med trikken og skulle på kamp/trening så måtte vi gå over den:) Det huset du har tatt bilde av,ligger det i Oslo-veien? Broder´n bodde rett ved siden av et hus som så aånn ut skjønner du.

Så spennede å være på ei sånn messe,et eldorado for små unger da,med masse pennede og annerledes ting å se:)

Hektisk til dere også kjønner jeg..Har arbeids helg,jeg,så jeg har bare fått nytt biter av godværet,men hvor bra livet blir når været er sånn:) Grattis med 2 års-dag imorra,stor gutt Linus:)

Klem Eva